1 juli 2011

PÅ EN SJÖMANS GRAV VÄXER DET INGA BLOMMOR.

2008 såg jag ut såhär. Extrasnygg dagen till ära i blommiga badshorts, t-shirt och kofta. Då var jag tretton år och skulle börja i åttan om jag inte tänker galet.
2009 var vi ute och fiskade och då hade jag blivit ett par centimeter längre. Sminkade mig gjorde jag inte, klädde mig som en tjej gjorde jag för det mesta inte heller.
Efter kanske världens bästa sommar så ploppade lilla Anna ut. Jag började nästan se ut som en tjej istället för ett vilddjur och skulle börja i nionde klass. 
Det sa bara pang och vi gick ut nian med buller och bång. Det firade jag och min bästa vän genom att åka till Malta på språkresa. Då såg jag ut såhär.

Och nu är det nu.
Bara tre år har gått, egentligen. Om ytterligare tre år är jag 19 år. Undrar vad som har hänt då va







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar