3 juli 2011

En spottloska från ungdomen

Igår arbetade jag på auktion. Min pappa är auktionist och jag har varit med överallt hela tiden varje sommar sedan jag satt i barnvagn.
Jag har levt i 17 år och om vi ungefärligt säger att det är mellan 10-15 auktioner på en sommar så har jag överlevt sisådär 250 stycken.
Hur som helst så var den jag jobbade på igår den värsta. Kallt, blåsigt, myggor och knott till förbannelse. Att stå stilla en minut var en omöjlighet om man inte ville bli uppäten, och trots mina desperata försök och litervis av myggspray fick jag 50 nya myggbett.

När jag kände att livet inte var värt att leva och att jag skulle strunta i allt som hette socialiteter och cruising i Hammarstrand ringde Maja och sa "hej jag är i hammarstrand för att träffa dig", och när en så snygg tjej som maja säger så kan man inte banga.

Roligt blev det iallafall. Nu ska jag jobba som barnvakt.
Hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar