26 mars 2010

2cool4school

Efter en natt med min Anna är jag mer än död. Det lilla söta flickebarnet har vaknat ungefär varannan timme och skrikit mig i örat. Hon sprattlade likt en gammgädda, om inte värre, så det är en hemsk tur att barnets moster Sofie är exakt likadan, så jag har övat mig på att söva ner omöjliga barn. Jag vet inte hur många gånger jag har sagt; Nu ska faster och Anna sova (nu måste vi sova Sofie!), och sedan lagt mig och blundat tills hon har gjort likadant.

Så nu sitter jag här och är väldigt kluven. Klockan är för tillfället 12.33, och när jag kommer ner på skolan kommer den vara ungefär 13.00. Hela eftermiddagen har vi estetisk, och ska grädda våfflor på hemkunskapen, och det är en konst jag känner att jag redan bemästrar.
En långpromenad med hunden och fortsätta läsa på mina böcker jag lånade igår låter så himla mycket bättre...

pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar