17 juli 2010

här har ni mig.

Mina vänner. Jag ber om ursäkt för att jag har satt er längst ner på prioriteringslistan, men jag svär på min heder att det har varit nödvändigt. Jag jobbar. Jag sliter (eller?) och den lilla tid som blir över spenderar jag med att umgås med mina medmänniskor eller äta glass.
Det känns otroligt skönt att bara ha ungefär en vecka kvar på turistinformationen. Det känns ännu skönare att två av de snyggaste brudarna jag känner avslutar sina arbeten ungefär samtidigt. Det känns skönast att ha sommarlov i ungefär en månad innan verkligheten och gymnasium kommer ikapp.

Det händer inte mycket på fronten. Jag är singel på facebook vilket betyder att jag har lämnat ett mycket komplicerat på och av förhållande som har existerat i ungefär två års tid. Skönt känns det, tror jag.
KVARSTÅENDE SOMMARLOV SPENDERAS GENOM:
* En tripp till Sundsvall på obestämd tid
* Tältning
* Grillning

* Inflyttning i lägenhet
* Tripp till mormor och morfar

Lev väl, pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar