5 juli 2010

ett meningslöst inlägg med för många ord

Bra uppdatering Jenny, verkligen.
Hammarstrand har börjat vakna efter den långa vintern lagom tills jag och Malin återvände och igår var det cruising, eller nostalgivecka som det kallas. Det innebär att 60-åriga män glider omkring i fina bilar som skriker ålderskris och förgiftar världen ytterligare med avgaser.
Det är en fin tillställning på något vis ändå, eftersom alla är just nostalgiska. De som var ligger nära hjärtat och man delar glatt minnen och saliv med varandra precis som i högstadiet även fast de inblandade börjar närma sig 35. De flesta ungdomar börjar kvällen med att skriva cruising på facebook för att senare konsumera för mycket alkohol och sluta i ett pinsamt fiasko. Jag kommer nog aldrig förstå varför.

Även fast jag bara har varit borta i två veckor så känns det inte som att jag passar in här längre. De flesta som jag skulle kalla mina närmaste innan jag åkte bort känns som främlingar, är främlingar, och det känns otroligt skönt att flytta till östersund till hösten faktiskt.
Jag kom ju in på gymnasiet förresten, alla tiders!
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar