17 apr. 2010

jag sänder dig en tanke åtminstone


Idag fyller min bror år, den enda bror jag äger och har.
Jag har inte skrivit grattis dock eftersom jag kanske skulle bli rankad först på "årets sämsta syster-lista" och inte har hans telefonnummer. Känns ännu dummare att fråga mamma efter det eftersom det då skulle bli officiellt att jag är världens sämsta syster, så jag väntar helt enkelt tills hon lämnar sin telefon obevakad (vilket innebär aldrig nu när hon är kär och galen).
Jag skulle infoga en bild på dig här Micke, men eftersom jag bevisligen brinner för det här med att vara ett extremt dålig syster så har jag ingen. Vi tackar Gud för paint och säger GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! (och nej, jag har ingen aning om hur många år det rör sig om.......... Ingen publicitet är dålig publicitet, och om man googlar världens sämsta syster lovar jag att ni hittar mig).




Kanske borde be om ursäkt om jag ger dig men för livet genom bilden. Inte så snällt att förvränga ditt utseende så det ser ut som du kommer direkt från 80-talet med utsvängda byxor, polotröja och kobajs på fötterna på din självaste födelsedag.
Å andra sidan kommer vi inte träffas och jag har ingen present, och min kreativitet sträcker sig tyvärr inte längre än så här, så håll till godo.
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar