28 mars 2010

tjenahhh

Imorgon är det MÅNDAG.
Imorgon är det ungefär 3 dagar tills jag måste lämna in mitt arbete om tillverkningsprocesser, som jag inte ens har börjat med.
Imorgon är det 4 dagar tills jag frivilligt ska kasta mig ner i mörkt, iskallt vatten.
Imorgon är det 5 dagar tills det är FREDAG igen.
Imorgon måste jag kliva upp klockan 7. (Formellt sett, jag kliver upp allra tidigast 07.30 och gör så att alla kommer för sent åt alla håll, hähä).
Imorgon s k u l l e jag kliva upp och dricka juice till frukost, men insåg att jag köpt fel smak.
Imorgon ska jag till AndersOlof skolan, sitta i dom trasiga sofforna och de 1700-tals inspirerade stenfönstren.
Imorgon är det 42-1 dagar tills det blir sommarlov

5 kommentarer:

  1. vi kommer alla dö snart, för de kommer bli krig i sverige.................
    :/

    SvaraRadera
  2. du är inte klok men jag gillar dig ändå.
    (L)

    SvaraRadera
  3. det var jossan som kom in och sa det nyss, nu är jag as rädd. TACK DÅ JOSSAN.
    <3

    SvaraRadera
  4. de var jossan som kom in och sa det, så nu är jag räddare än bettan när dammsugarn tittar fram.
    <3

    SvaraRadera
  5. hahahahahahahahahahahah, jossan är inte klok hon heller! ;*

    SvaraRadera