6 aug. 2011

bräjk

Idag är den 6 augusti enligt mina beräkningar och det känns i hela kroppen att skolan snart drar igång.
Uäh.
Sommaren har gått otroligt fort men jag har hunnit med i princip allt från fotbollsskola till korvserveringar och allt däremellan och i det stora hela är jag nöjd.
Imorgon jobbar jag för sista gången den här sommaren och på måndag tar jag bussen med världens finaste tjej till världens finaste plats och njuter av en mysig semestervecka med god mat, fint väder (!!!) och gos i allmänhet.
Landar på hemmaplan kvällen den 15 och den 18 lyfter flyget som tar oss till Spanien, destination Mallorca.
Underbara veckor som väntar, och ni kommer nog inte att bli prioriterade i första hand ni som klickar in här. Men bilder och sånt roligt kommer, tids nog.

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar