27 juni 2011

livet är som en påse, tomt och innehållslöst om du inte fyller det med något

och idag mina vänner har jag fyllt i både en påse och mitt eget liv om vi fortfarande ska prata i metaforer.
Först och främst arbetsdag till klockan fyra, därefter en fisketur kombinerat med picknick tillsammans med Mallan (det var då vi fick en gädda som vi stoppade i påsen) och efter det tittade vi lite på en fotbollsmatch innan jag åkte hem och la i säng Anna som har turen att få sova med mig inatt.

På första bilden ser ni då lilla Annisen och på den andra bilden gullar jag med en bäbis bara för att ni ska vrida huvudet åt höger och awww:a medan ni blir helt övertygade om att jag är världens bästa faster när jag till och med gosar med främmande gatubarn.

Förövrigt tog jag precis världsrekord i snabbätning, spaghetti och köttfärssås har alltid varit en favvis och jag kände mig liiiiite svulten efter en dag med riskakor och 7-up.
Så ni har koll, alltså.

Faster Jenny

1 kommentar:

  1. Meeeeeen vad min lilla tjej blivit stor sedan förra sommaren!! <3

    SvaraRadera