21 juni 2011

Jag är nog inte det du drömmer om men jag är det du ser

Nu känns det på något vis bättre. Mer än 300 totalt genomtråkiga inlägg är raderade och nu finns det lite ny sommaryta att röra sig på.
Kanske att det är det usla sommarvädret som drivit på mig eller så är det helt enkelt mina inre demoner.
Vem vet.

Mitt sommarlov har hittills varit ganska behagligt. Om jag ska försöka hålla mig ifrån försköningar måste jag erkänna att det inte riktigt är samma sak som när man var åtta bast och badade ortens lokala pool (som förresten mest består av kiss) hela dagarna och spelade fotboll resterande timmar av dygnet, men det kan ju råka på att vara roligt ändå.
Igår slängde jag mig förresten i kiss-poolen med kläderna på bara för att jag kände för det tillsammans med en go vän.
Det är sommarlovet till för - göra vad man vill när man vill (när man alltså inte jobbar och sliter)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar