7 jan. 2011

gissa vad som händer på söndaaag

Mina trogna fans. Ni som följt mig en tid kanske vet att det inte faller mig i smaken att vara ensam i en lägenhet hela veckorna. Därför, kreativ som jag är har jag hittat en lösning;

En superkvinna som jag brukar kalla för Thilde blir min inneboende en liten tid framöver. wihooo säger jag och tackar hennes hyresvärd som tvingar henne att flytta ut tusen gånger om.
(och hoppas litelite i smyg att hon inte får tag på någon ny lägenhet och tvingas leva med mig)

Vad roligt för er att ni får bevittna två av de mest tragiska händelserna i mitt liv här ovan förresten. En gång råkade jag klippa lugg och en gång råkade jag färga håret "ljusbrunt" så det såg ut som en bäbis skitit i det. Det var fint.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar