7 jan. 2011

Gäst spel !!..

Japp äntligen är det min tur å skriva på den här bloggen.. Är ju inte direkt världs van med de här "bloggandet" Händer ju inte direkt lika mycket i mitt liv som i exempel Jenny´s.. Ja nu förtiden åker man mest skoter och kör grejer till Mammas o sörens hus och självklart träffar jag anna där i mellan.. och där nån stanna mitt i mellan allt så söker man jobb i umeå där jag nu mera bor tillsammans mej miss J.. och självklart Sylvester katten han sover mest om dagarna och härjar på kvällarna då man hellst själv skulle vilja sova men han är tjock å söt.. Nån ska ju var det så länge inte jag är den tjocke så är de vell bra då.. Ja skulle kunna skriva hur mkt som hellst som jenny gjorde när hon var litten men de kommer bara bli pinsammt för hon ochså har jag inte tid och ork o skriva allt... Så Fuck off


´// Micke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar