24 aug. 2010

hej där

Jag förstår att alla människor i hela världen är som tokiga och går in här hela dagarna för att se om jag uppdaterat något om min första skoldag. Närååååå

Det är allt jag hade hoppats på och lite till kan jag tala om för er. Jag tror nu, redan efter två dagar (imorse kom jag förresten för sent, bra gjort av mig va?) att min klass kommer bli riktigt fin och förhoppningsvis lär jag mig att hitta på Wargen. Eller kanske åtminstone inte tappa bort mig riktigt lika mycket.
Inom en snar framtid kommer jag förflytta mig, håll utkik.
Massor av pussar

3 kommentarer:

  1. Jag är ledsen Jenny, men man lär sig ALDRIG att hitta på wargen. Man går i 3 år i ständig skräck och stress över alla idiotiska trappor, olika bokstavshus och egentligen är den enda plats som känns trygg lyan. Håll dig där och spela massor av kort och ät chokladmuffins så kommer du klara dig bra. Och försök att hinna i tid på lektionerna. Puss

    SvaraRadera
  2. tänk att det är så vanligt att komma försent nån av de första dagarna, o att man verkligen reagerar så hårt på det. Om ett halvår när du nån gång kommer försent (för det kommer att hända) så kommer du inte att tala om det eller reagera. :-)
    Klart du kommer att lära dej o hitta, ta riktmärken som bara du kan så lär du dej fort.
    Sen om du ska flytta så hör av dej så jag kan hänga på.

    kram

    SvaraRadera
  3. jag hittade (i alla fall till klassrummen jag skulle vara i) efter två veckor och några förseningar, så du hittar nog också på the big wolf inom en mycket snar framtid!
    hoppas att det går bra för dig på wargen, och hälsa pecka från mig!

    SvaraRadera