13 aug. 2010

ärligt talat...

så vill jag gråta.
Idag blir det en spontanresa till östersund. Det ska bli helt okej. Jag ska träffa min syster som hade några minuter över för ovanlighetens skull - också helt okej. Jag är hemma hos min pappa, väldigt okej. Jag är hemma hos min pappa och har med mig en väska med kläder, bra tänkt av mig. Jag har med mig en väska med leggins och tjocktröjor och duntofflor, smart tänkt av mig.
So far so good.
Varför skickar vädergudarna då 30 grader hit idag så det kommer bli totalt olidligt med leggins, så jag måste ha på mig min pappas skjorta i storlek xxxxL och se ut som en fåraherde?
Ser ni en fåraherde på stan idag så kan ni ju heja, det är bara jag.

2 kommentarer:

  1. Jag såg fåraherden... eller stalkern.. eller, ja, ....

    SvaraRadera
  2. skrattade så jag nästan började grina när jag läste ordet fåraherde

    SvaraRadera