25 juni 2010

vill. aldrig. aka. hem

Tack for alla fina kommentarer, nu sitter vi pa samma stalle igen och uppdaterar oss om vad som har hant hemma och flyr fran solen, det ar for varmt for att vara ute.
Imorse samlades vi klockan kvart i 9 och korde jarnet i en bananbat och akte aven powerboat med en galen maltes, sjukt kul!
Schemat ar sa sjukt har sa jag kommer bli jatterastlos nar vi kommer hem och det blir tyst i tva minuter. I forrgar var vi pa party pa en jattestor bat och igar var vi pa ett fett disco i en filmby dar Karl Alfred ar inspelad och dansade benen av oss.
Kan beratta om en rolig handelse forra veckan, en av de forsta dagarna. Kvallen var fri och nastan hela varan grupp samlades nere vid stranden och satt dar och chillade. Plotsligt kom en fet brud med massor av kompisar och borjade skrika, och sedan kastade de sternar pa oss for de tyckte att vi forsokte ta deras ackliga killar. Sa himla patetiska! Kvallen slutade pa polisstationen och en del fick pengar fran forsakringar pga skador efter sternarna.
Jag bor forresten med tva tjejer, Felicia och Linda. Malin bor i lagenheten under med Linnea och Victoria. Maten har ar... speciell. Mycket pommes vill jag lova, har aven atit kanin som ar maltas nationalratt. Snacka om vuxenpoang att ata upp allting pa tallriken varje dag oavsett vad man blir serverad.

Nu ska vi glida ut pa ett midsommarparty med massor av italienare, blommiga klanningen ar pa och sma grodorna skall givetvis eka i bergen.
Ta hand om er, jag saknar er! Puss

2 kommentarer:

  1. jag dör ju när jag läser allt det där, förfän spenny, sluta göra mitt liv sämre än vad de är.

    saknar dig, pussis/mosis

    SvaraRadera
  2. åh vad kul :)
    ha det fortsatt bra och live your life, jag väntar på att få höra allt här hemma :)
    pusss
    elin

    SvaraRadera