14 juni 2010

save tonight, cause tomorrow I'll be gone


Socialt liv:
[x] Mött upp trevliga tjejer
[x] Handlat och bakat pizza
[x] Ätit en god middag och snackat massor i vanlig ordning.
[x] Kikat på en film.
[x] Tagit adjö till mina finafinafinafinafina.

Praktiken och paniken:
[x] Kunna stänga väskan
[x] Vägt väskan och insett att den är alldeles perfekt.
[x] Packat ner ännu en solkräm, faktor 30.
[x] Insett att jag ska ut i världen utan föräldrar.
[x] Blivit skiträdd.
[x] Längtat massor
[] Packat mitt handbagage.
Måste göras! Genast!

Tack för alla fina kommentarer förresten!
Denice - vi måste träffas något snart, jag saknar dig jättemycket!
Maja - jag hör av mig så fort jag kan, ha det så bra i Kroatien!
Carina - jag lovar att jag ska försöka med alltihopa! Jag ska njuta mer än någonsin av att leva och tar med mig solen sedan!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar