27 juni 2010

lever

Idag har vi varit pa Golden Bay, en strand. 38 grader varmt, helt ok. Det ar match mellan Tyskland och England klockan fyra sa kvallen blir nog en segeryra kan jag tanka mig.
Imorgon gar vi i skola forsta timmarna och ska presentera varat projekt. Sedan ska vi steka ett par timmar innan det blir avskedsmiddag. Kommer sakna alla sjuuuuuuuuuukt mycket, helt galet hur tighta man blir pa tva veckor om man ar upp i varandra hela tiden.

MSNar med Moa, konversationen ar ganska hysterisk eftersaom jag bara har ungefar tio minuter pa mig. Ska bli skont att komma hem till er pa ett satt. Nastan.
Nu ska jag glida vidare, hoppas ni mar bra.
Puss

1 kommentar:

  1. hjärtat då, nu kanske du förstår hur jag hade det varje sommar i tre år :p


    puss
    din sapien

    SvaraRadera