19 maj 2010

kul liv..

Vem berättar du precis allt för?: ingen.
Vem sov hos dig senast?: gah jag kommer inte ihåg, kanske malin?
Vem tror du tänker på dig just nu?: en fin pojke häh
Vem vill du ta med dig på en utlandsresa?: mina fantastiska vänner.
vem skrev ditt 5:e inkomna sms?: Ellinor Lurvas Åsander.
Vem har du senast ringt? : se ovanstående
Vem kommer du aldrig att förlåta?: någon som sårat mig medvetet.
Vem hade du senast sex med?: ;)

Vad får dig att bli rädd?: SPRUTOR
Vad gjorde du i helgen?: stekte i göteborg
Vad skulle du göra om du fick reda på att en av dina närmaste plötsligt inte lever?: går inte att föreställa sig.
Vad har du på dig just nu?: sovshorts och en rosa tröja
Vad tänker du på just nu?: att moa är söt och kom och hälsade på mig idag när jag var sjuk.
Vad för mobiltelefon har du?: hahahah en från stenåldern för tillfället
Vad är det för färg på din vänsta strumpa?: har inga på mig.
Vad gjorde du idag?: sov/hostade och hade massor av feber
Är du snygg?: allt är relativt
Är du brunett?: yes sir
Är du orolig för något just nu?: egentligen inte
Är du lycklig?: för det mesta.
Är det snyggt med rosa strumpor?: absolut!
Är du mysig?: ohja
Är det snyggt att vara riktigt smal?: nej.
Är du ensam just nu?: nej.
Är det soligt ute? NEJ! :(
Har du haft sex dom senaste 24 timmarna?: neeeeeeej
Har du någonsin ljugit för en vän?: säkerligen
Har du blivit sviken av en vän förut?: säkerligen

Har du plattat håret någongång?: haha med risk att bli söndermobbad - nej.
Har du något husdjur?: ja.
Har du gått ner i vikt förut? absolut.

Har du hål i naveln?: tyvärr inte.
Har blåa ögon?: beror på vilket humör jag är på, men de är mest gröna.
Har du varit i Asien? faktiskt så har jag det!
Vill du ha breda höfter?: nej chefen
Vill du vara smalare?: hmm nej faktiskt inte.
Vill du ha en hund?: en liten och söt hund, ja.
Vill du att det ska vara soligt nu?: i evigheternas evighet
Vill du vara singel?: det beror på.
Vill du sova just nu?: nej.
Kan du cykla fort?: när jag och min pärla glider nerför gatorna går det så fort att det blir fartvindar.
Kan du sminka snyggt?: absolut inte.
Kan du springa långt?: jag skulle kunna om jag orkade träna
Kan du bita dig i tån?: JA!!!!!!!!!
Kan du vara sparsam med pengar?: absolut.
Hur vill du ha det i ditt rum?: jag är inte så engagerad.
Hur vill du bo?: fint.
Hur är ditt drömjobb?: det vet jag inte.
Hur mår du egentligen?: bra de flesta dagar.
Hur ska en drömkille/tjej vara för dig?: awesome
Hur vill du att en kille/tjej ska visa intresse för dig?: kanske skriva att han kommer på dansuppvisningen på fredag........
Hur många solglasögon äger du?: tss inte ett enda par. Inte hela åtminstone.
Hur länge ska du vara vaken idag?: länge tror jag eftersom jag har sovit hela dagen
Ska du sova snart?: neeeeeej
Ska du utomlands i år?: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Ska du ha något svart på dig imorgon?: det brukar bli så.
Ska man ha blåa eller bruna ögon som tjej?: det beror på, men bruna är väldigt fint.
ska man va lång eller kort när man är kille?:
lång.
Ska du duscha imorgon?: tvivlar eftersom jag är sjuk och kurerar mig genom att drunkna i grislukt
Ska du köpa något i veckan?: lever på hoppet

3 kommentarer:

  1. gumman, du bländar mig med ditt vackra leende och dina ögon gör mig knäsvag, du är världens finaste.
    Jag kommer på skolavslutningen den 11, du kommer få en ros för varje gång mina ben viker sig pga av din utstrålning.

    SvaraRadera
  2. <33333333333333333333333333333333333333

    SvaraRadera
  3. Bildbevis på tåbitningen tack xD

    SvaraRadera