19 maj 2010

ALLA HETER GLENN I GÖTEBORG!

I tre dagar befann jag mig tillsammans med min fantastiska klass i Götet, troligast den enda staden i hela världen där folk hejar när de passerar varandra på stan, busschaufförer släpper ratten med båda händerna för att vinka och människor frivilligt hjälper små vilsna bönder på spårvagnen utan att ha blivit tillfrågade.
Under de tre dagarna sprang jag på stan så fötterna värkte, inhandlade en bikini och njöt av att befinna mig mitt i någonting med lite rörelse. Observerade min fina klass och log för att alla är så himla fina, fast på olika sätt.

Hammarstrand hade blivit lite grönare under de här dagarna, men annars är det sig likt.
Människor är som galna nu sista tiden innan betygen ska sättas, iallafall några stycken och de förpestar de övrigas närvaro med sitt äckliga humör. Skärpning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar