20 maj 2010

åh kommentarer :))))

ilonasanden sa...
glömde ju skriva att du ska krya på dej, här kommer frisk kramen ----------kram

Den fungerade ju förra gången, så tack så mycket! Det ska jag försöka göra. :)

Andrea iB sa... Alex Schulman - den mannens blogg är nog Guds gåva till oss med lite för mycket fritid.

Har du sett den tecknade serien Superprinsen på AftonbladetTV förresten? Om inte så klicka dig in dit på stört! Den kan nog pigga up dig lite när du ligger där i sängen/soffan.
Ganska låg humor, men eftersom du knappt klarar av att berätta om 'Jag kan inte se min panna' utan att bryta ihop så borde du gilla den:

#1: ”Vi är dina personliga änglar. Jag är din goda ängel.”
#2: ”Och jag är din onda ängel.”
#1: ”Och det här är din heroinmissbrukande ängel.”

Åh Andrea, jag är nästan besviken på att du tror att jag missat något som Superprinsen.... Men jag håller med om att det är billig, men extremt jävla skitkul humor! Tack för påminnelsen om pannan, hahahahaha jag skrattar ju bara av tanken och laddar upp den samt en bild när jag biter mig i tån eftersom det verkar tillfredsställa vissa.
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar