2 apr. 2010

skev, skevare, jenny


(Godmorgon Jenny och alla hennes dubbelhakor!)

Ibland får jag en sån fruktansvärd huvudvärk så jag inte ser handen framför mig. Det har hänt ett par gånger nu på senare, men jag har aldrig haft huvudvärk på ett sådant sätt förut. Igår när jag skulle sova kom jag på att jag skelar väldigt mycket, ja mest hela tiden faktiskt, så där har vi nog the problem.

Frågan är hur man lägger av med ett sådant här beteende? Jag tror att det är minst lika svårt som att sluta bita på naglarna, röka, you name it - för det har blivit en vana. En dålig vana. (Känner ni någon annan som också lider av huvudvärk på grund av för mycket skel? Kommentera isåfall är ni gulliga, det skulle kännas bättre då på något vis.)

puss

2 kommentarer:

  1. Jag lider också av det! Att sluta vara skev är svårt, väldigt svårt. Jag är rädd att det är en vana du aldrig kommer att lyckas bli av med helt, när den väl har satt sig så sitter den.

    Sen så tycker jag att du är väldigt vacker när du skelar, mitt nya ögongodis nu inför påskens feta dagar! (kan man bli fet om ögonen?)

    Tror det är dags att avrunda kommentaren..

    SvaraRadera
  2. tack frida, känns mycket bättre nu :')

    SvaraRadera