22 apr. 2010

MYS




Jag trodde aldrig att jag skulle ladda upp en låt av The Jonas Brothers här, eller någon annanstans heller för den delen, men den här låten är så otroligt mysig!
Idag blev jag klar med min inlämningsuppgift, och är faktiskt relativt nöjd med den. Totalt äcklad av estetisk kirurgi är jag också, så jag tror att chansen är minimal att jag någonsin lägger mig under kniven för att lyfta upp något som eventuellt kan börja hänga.
Men man ska aldrig säga aldrig, saker förändras och även åsikter och perspektiv som jag och min fina vän Mirja pratade om idag över en spontan måltid på pizzerian.
Mysigt, allt känns mysigt.

Nu drar jag upp till den fina flickan jag nämde ovan för massvis med popcorn, och om jag känner oss rätt en tripp tillbaka i minnets arkiv för lite arkeologiska utgrävningar och självklart massvis med skratt. Kanske någon film som vi redan har sett en miljon gånger tillsammans, bara för att det ska vara så.
Mysigt.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar