5 apr. 2010

hey little girl

Enligt vanlig ordning så är inte min planeringsförmåga den allra bästa. Men en telefonladdare är ju egentligen en ganska värdslig sak, så jag klarar mig nog utan tills på torsdag. Telefonen ger mig ändå bara ångest, det var nära till tårar imorse vill jag lova när Ellinor skrev KOM HEM med gigantiska bokstäver och vi bara varit ifrån varandra en enda dag. Huhuhuh

Idag har jag sprungit en sväng eftersom det inte finns så himla mycket annat att göra här efter mina kusiners hemgång. Jag har även börjat läsa på män som hatar kvinnor, och hejat på min mamma som är världens bästa och rockade fett i "vem vet mest?" The grand finale är på fredag, det får man helt enkelt inte missa!
puss

3 kommentarer:

  1. är åsa med i vem vet mest? :p

    SvaraRadera
  2. ja tyckte de va as coolt då mamma ropade och sa att åsa va på tvn! :o

    SvaraRadera
  3. åh tur du är grym jenny som komnmer ihåg laddaren!
    dock är jag fortfarande lite ledsen ang min misslyckande övertallning om att du skulle ta första bästa buss hem!
    MEN... vi ses på torsdag!
    <3

    SvaraRadera